Alla inlägg under januari 2011

Av vilmaslife - 8 januari 2011 18:13

Heej!


Idag eller ne, igår fick jag en egen toalett! Asså vi har två men mamma och pappa använder bara den ena så jag har typ "fått" den andra, jag har ställt alla mina tvål, kräm och sminkgrejer i skåpet. Vi ska till ikea och inreda både toaletten och mitt riktiga rum. Mitt riktiga rum ska vi måla på lördag, fast bara en vägg. Och det ända som jag ska köpa till rummet är en stor matta och lite doftljus typ:) Till toaletten ska vi köpa en stor handduk, fyra små och typ lite doftljus och nån tvål. Jag älskar min toalett! den är redan supersnygg men jag ska få den ännu supersnyggare, (konstigt uttryck) . Jag har gjort MASSA SUPERFINA armband, asså typ med garn och sånt. Kompisarmband nästan. Supersnygga verkligen! Och så har jag börjat rita Girls-grejer. Det har jag som har döpt dom. Det är fyra tjejer som jag ritar som är på olika platser, jag har ritat dem som: porträtt, asså ansiktet och överkroppen, dem i spiondräkter, dem på skidsemester i skidbacken, på stranden i bikini, på månen i rymddräkter och på balen med stora graciösa klänningar:) 


Tjingeling!

//Vilma!:) <3

Av vilmaslife - 2 januari 2011 20:47

Idag har ja och elin varit på Frölunda torg och shoppat. Det var rea på typ ALLT och det fanns massa snygga kläder för 50 spänn! (49 kr) Både hon och jag köpte två tröjor var från New Yorker och så köpte jag en ögonskuggsborste på H&M som jag glömde påsen i nån omklädningshytt och hittade den inte igen :( jag köpte en concealer och två glitter eyeliner som var typ 90 % rea på! pappa skutsade oss hem och när vi kom hem såg vi på film, först Bruce den allsmäktige och sen nån Michael Jackson grej typ;) Jusste jag köpte en vågtång också! Den e skitbra och jag bara älskar den! Mitt hår e såå snyggt just nu, ska använda den mkt!! Farmor bor hos Min faster och hennes man nu, hon sak åka hem till hudiksvall imorgon. Glöm inte att jag och elin har en blogg tillsammans också! vilmaelin.blogg.se Tror inte att det finns så mycket mer att säga nu.


Tjingeling!

//Vilma!;) <3

Av vilmaslife - 1 januari 2011 19:25

Idag har jag varit med elin nästan ´hela dagen. På förmiddagen fick jag för mig att jag skulle träna på att gå ner i spagat!? Så jag har stretshat (stavning), och så har jag köpt musiken till min favorit tv-serie. Älskar!! Med elin så har vi fotat. Först sminkade vi oss och sen gick vi till skolgården och tog några pose-bilder. Riktigt snygga faktiskt! Sen skulle vi baka, vi skulle lägga chokladbollar i muffinsformar och ha rosa grädde och dekorationer på. vi hade inte allt hemma och Nya Varvets livs är stängt helöa dagen så vi åkte till hemköp. När vi skulle ta spårvagnen så märkte elin att vi hade glömt pengar! Så vi gick hem igen och i sista sekunden räddade elin oss från att missa spårvagnen, hon skrek allt hon kunde "NEJJ!!! STANNA!!!!!" haha, och så sprang hon också. Och vi han! När vi bakade dom blev dom jättefina och dessutom supergoda! Vi hade hjärt-strössel på som smakade fanta exotic, gott! Imorgon ska vi till frölunda torg, vi ska spana in nya butiker och se vad dom har för sorts kläder! Och köpa lite grejer, (iaf jag). och på måndag och tisdag ska jag på dans, och på onsdag ridning. Och alice fylelr år idag! tyvvär är hon på kanarieöarna just nu så hon svarade inte när jag skulle ringa och gratta:( Men alice, om du ser detta, grattis (i efterskott förmodligen)! Jag tor inte det finns så mkt mer att säga, jag skriver mer imorgon igen!


Tjingeling!

//Vilma!:) <3

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards