Alla inlägg under september 2011

Av vilmaslife - 30 september 2011 20:28

Yo!

jag har int bloggat på flera dagar men har verkligen inte hunnit! Jag tänker faktiskt prova att ladda upp ett videoklipp! Detta hände under dagen:


SUPERSERIÖST!! vi va jätteflummiga, ja är inte sån på riktigt ;)



 

Av vilmaslife - 27 september 2011 20:27

Heyy!


va hemma idag också, läste, chilla me datorn, åt apelsiner, sånt typ ;)

Såhär såg en anteckningsbok ut innan jag pysslade om den

  såhär efterråt!   Fint va? Den e typ min dagbok och jag tycker att dagböcker ska vaa lite klottriga! Har övat på spanskaglosorna som jag vet vi har tills imorn, hihi, duktig!
Nu ska jag strax sova. Gillar att sova, haha!

Av vilmaslife - 27 september 2011 09:42

Heyysan!


Dem senaste dagarna har jag bara legat i soffan typ så igår kväll va jag lite duktig och stretchade o sånt! Förkylningen börjar gå ner och jag kommer till skolan imorn! det MÅSTE jag göra! har dans då och den tänker jag bara inte missa

  ser fett konstigt ut på bild men jag stretchar mina handleder för i dansen så måste man ha dem rätt upp bla bla bla     ja e typ as-ovig så jag behöver verkligen stretcha då o då!         nåt vettigt får man ju hitta på :D

  trevligt klockslag :) hehe.. mitt knä tittar in i bild

Av vilmaslife - 26 september 2011 17:10

Hej!


Sjuk idag också, så himlas segt. vill verkligen BLI FRISK NUU!!

Eftersom att dte inte har hänt NÅGONTING här hemma så får ni massa gamla bilder!

      dessa tre har Elin tagit!

          Asså det är SJUUKKTT vad jag längtar till julen! asså doften av granbarr hemma, julbaket, snö utomhus, tomar i fönstrena, JAG VILL HA NUU!!!!

Jag har gjort om mitt rum några ggr och såhär sågd et ut förut:

    SÅhär nu! MYCKET finare nu tycker jag!   mysigt ;)

  Tänkte bara säga att jag va på Idol förra året och det va superkul! Va där med alice, Ida och Maja!   hehe.. såhär brukar mitt skrivbord se ut på mitt sommarställe   Snart ser det ut såhär hos mig! Det finns lite gula löv på marken nu men riktigt så här mycket finns det inte än!   Nu har man o kratta ett tag asså...     Två bilder från när jag va på Lanzarote! Det va skitmysigt, fast väldigt högt vatten, man vill ju inte bada på den där bryggan!

  HERREGUD va tiden går fort! Det känns som om det va igår jag tog den här bilden men gud va liten Emma va?! hehe.. Missan stirrar intensivt på baket,hon vill vara med!

Av vilmaslife - 25 september 2011 20:42

Heyy!


Tänkte bara säga att jag ÄLLSKKARR mörk choklad! Det är ju så gott?

 

Av vilmaslife - 25 september 2011 19:11

Tänkte bara säga att ni måste läsa Elins blogg också!


vet faktiskt inte hur man länkar men : http://elinsroligaliv.blogspot.com


                                     


     

Av vilmaslife - 25 september 2011 19:06

heysan! Degig dag, sak inte till skolan imorn heller :( det har typ blivit värre :/ Aja, har ätit typ 7 apelsiner elr något idag! Jättegott! LIte glass också

 

Av vilmaslife - 25 september 2011 15:48

Heyysan!


Bara degat idag också, har småstädat lite i mitt rum också.           Idén fck jag av Elin som också har sina örhängen på pärlplatta!

  

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards