Alla inlägg den 7 september 2011

Av vilmaslife - 7 september 2011 20:41

Hejsan!


Nu ska jag snart gå och lägga mig, käkar glass. Gott!

    Blev jätteglad när jag såg att det fanns massa plommon hemma! Jättegott!

Av vilmaslife - 7 september 2011 19:21

Hejsan!


Äntligen kan jag få över bilderna från mobilen så här kommer de:

  haha elin skrev detta!   på biopalatset   vi va där en timma innan filmen började så vi satt o gjorde ett rapplåt!   hihi:) ELin o nalle puh-gänget!     ..och från Majas kalas:) Mysigt va?

Av vilmaslife - 7 september 2011 18:51

Heyysan!


Idag så va det dans, innan den va jag, elin o Alice hemma hos emma en snabbis o käkade, sen åkte vi 1 timma innan den började för det e kul o titta på de duktiga som tränar   en väldigt suddig bild tagen med min mobil på Emma o Alice i ömklädningsrummet!

  Hittade även en skitskum frukt:) såg ut som ett äpple på utsidan, hade kärnor och smakade precis som lime!

    Allt det här fina på skolområdet? WOW   Vi ska ha Café på fredag! SÅ alla som går på min skola, kom!

Jag tog även lite skol-bilder som jag fick TILLSTÅND av läraren att fota :) hihi, jag o alice gjorde värsta mästervärket av blommor som vi hittade i skolområdet. ...Fast allt är taget med min mobilkamera men det får duga!

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards