Alla inlägg den 13 september 2011

Av vilmaslife - 13 september 2011 16:55

heysan!


Nu har Emma just gåt hem, vi har suttit och skrattat åt gamla bilder från när vi gick i 0-3:an HAHAHAHAHAH. Vi drack även varm choklad med grädde och macka till det. Mums!

  mmmm! Lite mer MM i livet!   Emma och vårat mellanmål!   varm oboy, grädde, bröd, smör o ost!   Mumsigt! Det är så himla gott! Speciellt om man istter ute o fryser o känner smaken av varm choklad!   Fint väder det va idag va? min mamma baa: Jag tänkte gå en liten promenad nu. Hehe, NEJ TACK liksom Usch vad det regnar!

  Tänkte bara visa den här rulltårtan jag gjorde i torsdags!   Jag blev så förbannad. Jag råkade faila på den första, jag hade i florsocker istället för mjöl (paketen va likadana typ) och titta vad resultate blev? Så dte va bara till att springa ut o köpa mer ägg och börja om på nytt!   Tänkte bara passa på att säga att mina nya hål i öronen har gått jättebra! Dem är inte inflamerade elr något sånt!

I skolan så hände typ inget, hyfsat chill :) Nu har jag massa läxor o göra!


  sorterar mina kvitton. puh, nu har jag att göra!   hihihihihihi. skrev detta på min whiteboard-tavla igår när jag såg på Idol!

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards