Alla inlägg den 20 september 2011

Av vilmaslife - 20 september 2011 20:15

Heysan!


Nu har jag nyss duschat, och Maja har gått hem! Vi hade jättekul och bakade och pratade o hade det mysigt! ;) har massa mer bilder från mobilen men ja har faktiskt läxor o göra så ni får dem imorn...hehe

  Baakk!   hehe... när vi skulle värma smörkrämen i mikron så hade ja i den för länge så ägget blev typ kokt! Det är liksom inte rått ägg i... aja, den va god ändå!  

Av vilmaslife - 20 september 2011 14:41

Hey!


Nu har jag varit hemma i en timma ungefär, ska strax gå o möta Maja vid spårvagnshållplatsen. Idag i skolan va vi på nån vandring i sisjön, vi gick 8,4 km i terräng. Det va kallt och regnade. Men jag stod ut...

  BLÖÖTT!! asså mina skor är dyngsura och leriga och in jacka också...   hade detta halsbandet på mig idag. Om jag minns rätt har jag faktiskt fått det av nisse, ja fotar i spegeln så det blir ju såklart spegelvänt men det står HOPE på det iaf!   blötis...

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards