Alla inlägg den 21 september 2011

Av vilmaslife - 21 september 2011 22:02

äh.. det blir lite ilder ändå!


  igår på den där vandringen. PÅ bilden är det elin med knut i bakgrunden!   elin o lumba   idag hos elin.   hehe, emmas naglar!

Av vilmaslife - 21 september 2011 21:55

idag så va det världens struligaste morgon. han inte ens med frukosten...


Aja, det va dans idag, superkul! Jag har märkt att jag har blivit MYCKET vigare sen ja började på dansforum också. ni vet när man ska stå med raka ben och nå ner till marken? innan jag dansade där så hade jag typ 10 cm innan fingertopparna ens nuddade och nu kan jag nästan ha hela handflatan i marken! och vi har liksom typ inte stretchat alls....



Aja igen. (hihi), tog lite bilder från dagen men nu måste jag sova för jag ska upp 8 imorn fastän vi har stidiedag, jag och elin ska gå till ida, käka hos henne sen dra till Frölunda torg!

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards