Alla inlägg under mars 2011

Av vilmaslife - 31 mars 2011 18:49

hej! Idag i skolan var det slöjd, vilket jag älskar, och efter skolan va jag med elin och sen var det ingen dans!? Hela gruppen stod och väntade men våran dansfröken kom aldrig:/ jaja, jag hade inget att göra så jag ställde allt mitt badrummsmink i min bokhylla istället. Så här blev det:

      Vad tkr ni? Det är egentligen inget märkvärdigt men iaf.

ha det gött!

//Vilma!!:) <3

Av vilmaslife - 30 mars 2011 20:03

hejsan! Idag i skolan hände typ inget, efter skolan så var jag med Maja och efter att hon hade gått hem så åkte pappa med mig och jag köpte detta:

  koftan från kappahl   toppen är också från kappahl   parfym: christina agulera By night  hehe, och en bunt med strumpor, alltid bra att ha!


ha det bra!

//Vilma!:) <3

Av vilmaslife - 29 mars 2011 15:46

Hej! Idag hade vi hemkunskap, den var inte lika kul som vanligt + att jag råkade komma lite försent hehe ;) iaf, efter det så var jag lite med Ida och Alice på skolgården. Sen gick jag till frisören och klippte mig. Jag tog en före- och en efterbild men förebilden försvann! Iaf här kommer efter-bilderna:

    Man ser inte så mkt skillnad med båda bilderna är efterbilder och innan så var mina toppa superslitna! så det vr skönt att bli av med dom. jag klippte upp det lite också, det är inte jättemkt skillnad sen innan men jaja, iaf.

 //Vilma!:) <3

Av vilmaslife - 28 mars 2011 20:38

hej! Här kommer en bild som jag tog på missan för typ 10 minuter sedan!   Hon ligger i sängen och försöker sova men en bild eller två dör man inte av, haha ;) <3

Hej

Av vilmaslife - 28 mars 2011 18:51

Hej! Idag har jag varit hos elin med maja, alice och emma. Vi körde lite marking ch sminkade maja! I skolan hade vi handboll sista timmen och så hade vi no timmen innan lunch. Jag tycker supermkt om NO nu för att jag älskar våran NO-lärare, han är bäst på alla sätt! Iaf vi pratade om hjärtat, ganska intresant faktiskt. Jag känner att jag verkligen vill ha en jumpsuit, jag och elin har kollat i H&M-katalogen hela dagen men inte hittat någon snygg på H&M iaf. En till sak som jag vill ha är inredning till min toallet, (vi har två toaletter och en av dom är min egen). Jag vill ha Confetti Tvålpump, papperskorg och tandborstmugg i Confetti också. Jag vet inte varför egentligen men jag bara gillar dom hehe;) Här kommer lite bilder på mig:

        Hehe, det är ju inte världens bästa bilder men jaja!


Tjingeling!

//Vilma!:) <3

Av vilmaslife - 26 mars 2011 13:35

Och här är den "riktiga" dagens outfit:


  Strumpbyxor: åhlens

Shorts: H&M

Tröja: Gina tricot

Linne under: Gina tricot


Tjingeling!

//Vilma!:) <3   

Av vilmaslife - 26 mars 2011 13:30

hej! Här får ni en dagens outfit-bild också. jag är ju som ni ser helt svart och det är för att man skulle vara helt på dansuppvisningen och har inte hunnit byta sen jag kom hem.


Så dansuppvisningsoutfit:

  Strumpbyxor: Åhlens

Linne under: Gina tricot

Tröja: new yorker

Av vilmaslife - 26 mars 2011 13:09

hej! Jag hade dansuppvisning imorse, samma som jag hade i fredags fast det var nu för föreldrarna. Det var på frölunda kulturhus och då passade jag och mamma på att köpa nya vårskor på frölunda torg. Det är en model som jag bara älskar och jag har haft samma modell förra året och förrföra. Jag trodde att mamma hade kastat dom som jag hade förra året fast det hade hon inte och dom passar super och är mkt skönare en dem nya jag köote för jag har liksom mjukat upp och gått in dom gamla. det är lite krånglingt men jaja. Jag köpte tre par nya vårskor för olika tempraturer.   Här är dem tre nya som jag köpte

  det är den här modellen som jag har i olika färger

  En väldigt tunn och somrig sko.

  Dem här är väldigt snygga tkr jag. bekväma och varma också.

  Alla i den här modellen. Dem svarta använde jag mest förra året, dem röda hade jag inte lika mkt, eller rättare sagt, inget alls. Och dem gråa är nya.

  Nu har jag skor så att det räcker ett bra tag iaf.


Tjingeling!

//Vilma!

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards