Alla inlägg den 13 mars 2011

Av vilmaslife - 13 mars 2011 18:06

Hej!

Idag har jag inte gjort ett skvatt. bara legat i soffan hela dagen. Mamma var i stan och då fick jag detta:


  den här boken: Mina recept. Där kan jag skriva in allt jag lagar!

  Och en balsamspray. Hittade ingen elvital som jag ville ha men den här funkar lika bra.


ps, jag har effekt på båda bilderna så ni vet.

Tjingeling!

//Vilma!:) <3

Av vilmaslife - 13 mars 2011 13:13

Nu lägger jag upp lite bilder på resten som jag köpte igår:



  

En sån här liquid liner

 

En sån här rougeborste

 

Ungefär en sån här rouge fast min har svarta kanter.

 

Och typ en sån här.


  dagens outfit:

tröja: new Yorker

Mjukisbyxor: H&M


Tjingeling!

//Vilma! 

Av vilmaslife - 13 mars 2011 12:50

Hej o gommoron. Idag har inte hänt nånting. Jag har legat i soffan, ätit popcorn och sett på tv. Fast igår var t ju final i melodiefstivalen ch eric vann! Yes! Ikväll är det solsidan och då får jag väl poppa lite mer popcorn. Jag bloggar just nu från ipaden och hemsidan ser inte likadan ut jär som på datorn så ja kan inte lägga upp några bilder. Ja gör ett till inlägg senare ikväll.Tjingeling!//Vilma!:)<3

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards