Alla inlägg den 21 mars 2011

Av vilmaslife - 21 mars 2011 11:43

Här kommer några bilder jag tog med systemkameran:


  Mina naglar: Den blev lite suddig men men...det ser typ ut som om nagellacken är orange men det är egentligen helt rosa.  Denna bilden tog jag får några veckor sedan. Det är missan i trädet på lekplatsen.

Av vilmaslife - 21 mars 2011 10:58

jag har inte bloggat på länge men det är för att jag varit sjuk och jag har bara varit hemma. fast i förrgår så va Elin här och vi gick och köpte pizza till middag och så dansade vi lite och såg på Harry Potter och fenixorden.

Igår var det sista avsnittet av solsidan :( Hoppas det komemr nåt annat bra program istället på söndagar nu.


Igår var värsta filmdagen! Såg på film hela dan. jag såg på Ice age, klara-filmen, Guldkompassen och  halva solsidan (på dvd). och samtidigt som jag gjjorde det så målade jag både mina och mammas naglar.


 Den bästa bloggen enligt mig är http://fokis.se LÄS DEN och så får ni såklart läsa elins blogg också.

http://elinsroligaliv.blogspot.se

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards