Alla inlägg den 9 mars 2011

Av vilmaslife - 9 mars 2011 17:37

Hej!


Jag kom nyss hem från bion, filmen va sådär. Men vi satt nästan helt ensamma i salongen! Innan filmen va vi och kollade i affärer. jag önskar så att jag hade mer pengar med mig:( såg massa fina saker som jag ville ha. Jag köpte bara en sak. En handkräm. Det var det enda mina pengar räckte till. Ja får la åka tid nån mer gång.


Bra affärer på brunnsparken/grönsakstorget:

Asessoriz (minss ej hur det stavades) Den H&M:n som ligger där är den bästa jag någonsin varit i. Det fanns mkt mer grejer än i den på frölunda torg iaf. Och nalle. Det är väl inget coolt namn men den säljer såå snygga kläder! Fasst väldigt dyra...


Jaja här är en bild på handkrämen:

det är inget märkvärdigt, men jaja iaf.

Tjingeling!

//Vilma!:) <3

Av vilmaslife - 9 mars 2011 11:02

Oj hehe, ja glömde säga en sak. Mina glitterlim har äntligen kommit! fast man ska hämta dom på kärringberget och det gör vi nog ikväll<3            


ps, märkte jusst att man kan lägg ain en massa fina smileysar!

Av vilmaslife - 9 mars 2011 10:52

hej Hej . Vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp. I helgen va ja med elin, lova och vera. Vi spelade spel och körde pantgömme typ.


I måndags va det handboll (önneredshallen) istället för gympan, det va kul! Igår va ja med elin o emma och vi va ute och spionerade på ett spökhus. Och så fotoshoppade vi emma så att hon blev en brunette med lugg. Nu har jag precis ätit lunch och ska snart på bio med alice. Skriver lite mer ikväll:)

Här är en lite konstig bild på mig;)

Tjingeling!

//Vilma!:) <3

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards