Alla inlägg under februari 2011

Av vilmaslife - 28 februari 2011 09:40

Jag pyntade mitt fodral till min ipad  med glitterlim, så här blev det:

   Snyggt va?  

Jag har beställt dem här från panduro också, hoppas dem kommer snart:

    oj, va små dem blev, jaja när dem har kommit har jag ett stort förråd med glitterlim! Längtar!

Tjingeling!

//Vilma!:) <3

Av vilmaslife - 27 februari 2011 18:19

Här komemr några bilder som jag tog på elin i åre!           den här bilden är tagen precis utanför huset som vi bodde i:)    

Av vilmaslife - 27 februari 2011 15:37

Tjena! I paketet till min ipad fick jag två klistermärken som jag klistrade på på ipadväskan, jag gjorde dem jättefina med glitterlim och så, sen råkade jag ta i de när den inte hade torkat så allting förstördes, ja vet, jag e lite klantig.


Här kommer ett tips från mig: ta formar, häll i saft och ställ in det i frysen! Supergott är det.


Tjingeling!

Av vilmaslife - 27 februari 2011 12:18

Nu sitter jag vid datorn så här kommer lite bilder:


  På bilderna: jag själv och min ipad<3  


tjingeling!!

Av vilmaslife - 27 februari 2011 12:07

Tjenixen alla!Igår hade vi kalas för pappa, hoppas du blev nöjd över dina presenter pappa! Jaja, jag är sjuk nu, jag är superduperförkyld. Usch! Jag hatar att vara sjuk. Idag har jag inte gjort ett skvatt, jag har suttit med min iPad, ätit tårta och snutit min tusen gånger. Jag tror inte att jag ikoner till skolan imorn.

Tjingeling!


Ps. Jag vet int hur man laddar upp bilder på bloggen från min iPad, så ja lägger upp bilderna när jag e inne från datorn istället:)

Av vilmaslife - 26 februari 2011 16:48

Hej hej!Nu sitter jag och bloggar från min sprillans nya iPad! Jag skrev inget igår för jag var ju på tjejkväll, jag är supertrött nu för vi va uppe mitt i natten och vaknade kl 7. Jaja snart kommer vi få besök av släktingar som vill fira pappa. Till middag åt vi hemlagad pizza, gott! Nu ska ja gå och göra i ordning mig.Tjingrling //Vilma

Av vilmaslife - 24 februari 2011 17:16

Tjena! det var ju ett tag sedan som ja bloggade sist men tänkte att jag skulle börja igen;)

Imorn ska vi ha tjejkväll med dem goaste, jag hoppas verkligen att jag kan gå för jag e superförkyld nu, så vi får hålla tummarna.

Dessutom så ska ja få en ipad imorn!! Najs asså! fast vi kanske köper den på söndag istället för pappa fylelr år på lördag och hon tyckte att det blev lite mkt och så. Och äntligen har vi köpt Solsidan på dvd! DEN E FETT BRA! 

Nu ska ja äta thai-käk! gött;) <3


 Här är en bild på mig som ja tog för ganska längesedan...;o

Ha det bra alla!!;) <33

ps. Har bytt typsnitt till ett snyggare nu:)

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards