Alla inlägg den 22 mars 2011

Av vilmaslife - 22 mars 2011 20:04

Hej hej! Idag på hemkunskapen gjorde vi pizza. Elin var inte i skolan idag, hon var ppå dansuppvisning. Egentligen sulle jag inte heller vart med fast jag var nyss sjuk och det är dansuppvisning i fyra dagar så jag är bara med på torsdag och lördag. jaja, iaf, imorn är det elevens val. ska bli kul! Idag var jag med elin hela dagen och vi var ute lite och så gjorde vi pizza till middag! Dem blev såååååååååå goda!!   Vi gjorde varsinn, det här är min. färdiggräddad och redo att äta!

  Och den uppifrån.

  innan vi satte in den i ugnen.

  en bild på söta Elin när hon äter sin pizza, hihi:)

ha det bra!

//Vilma!:) <3

Av vilmaslife - 22 mars 2011 15:07

Igår var jag emd elin, vi var ute i härliga vårvädret sen gick vi in och jag tog den här spontana bilden:

     det är Elin som ligger i soffan med Ipaden:)

Av vilmaslife - 22 mars 2011 15:03

Hej! Idag var det egentligen dansuppvisning fast jag var inte med på den. Det är i fyra dagar ochjag ska vara med på lördag och tosdag. Idag i skolan på hemkunskapen gjorde vi pizza! Dem blev väldigt lyckade fast lite tjocka haha. Just nu ser jag på sista avsnittet av legend of the seker. Fy vad jag hatar att det är sista avsnittet! Jaja, får väl börja längta tills nästa sesong kommer.

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards