Alla inlägg den 25 mars 2011

Av vilmaslife - 25 mars 2011 14:31

Hej, jag har inte bloggat på ett tag men jag har verkligen inte haft tid. men nu har jag tid så det blir ett extra långt inlägg:


Onsdag: det var elevens val, superkul! Jag har slöjd, syslöjd fast dem sammarbetar så man gör en sak som man både snickrar och syr på. jag blev klar med min lampa som jag gjorde såhär såg den ut:   Såhär ser den ut!

  jag hann även göra ett armband.

  Och dagens outfit:

Tröjan: vet faktiskt inte..

Linnet under: gina tricot

Byxorna: kappahl

Halsband: Glitter


Torsdag: Jag hade dansuppvisning, det var kul för det är ju som sagt en skolföreställning och även min skola tittade på den, fast bara tvåorna. Men min skola var och kolla på den på onsdag och då var inte jag med:/ jag, elin och Lova gick in på pressbyrån och av han i kassan fick vi en hel kasse med tuggummin! Sen skutsade Alice´s mamma oss tillbaka hem.


idag: Var en superdag! Jag hade supermycket energi hela tiden, (kanske för att jag åt världens största frukost), och den var superfint väder ute! Körde bordsking hela rasterna. även när vi hade slutat skolan stannade jag och alice kvar och körde bordsking. Imorn ska jag dansa igen, får gå upp tidigt men det är det värt. förresten så är elin i danmark.


Tjingeling!

//Vilma!:) <3

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards