Alla inlägg den 4 mars 2011

Av vilmaslife - 4 mars 2011 16:05

Tjena halloj! nu är det snart helg igen, gött. Ida i skolan va det nationella prov, dem e såå tråkiga! fast vi fick "leka" sista lektionen som tur var. jag beställde två olika pandurokataloger för ett tag sedan och dem kom idag! Har blivit jätteinspererad och när mitt köpförbud är över ska jag köpa massa saker att göra egna fina smycken av. Tyvvär har inte glitterlimmen kommit än :/


Sånna här smycken ska jag göra:

    Sorry att det är så dålig kvalite på bilderna men ja hittade inga bra direkt från google:/

Nu ska jag tita vidare i pandurokatalogen:)

Tjingeling!
//Vilma!:) <3

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards