Alla inlägg den 5 september 2011

Av vilmaslife - 5 september 2011 18:44

Heyysan!


Jag har äntligen fått en ny cykel! SÅ fett nice! Jag o pappa kom nyss hem o det blev en Grön och Vit cykel och en hjälm till:)

  Blir bild på cykeln imorn!

Av vilmaslife - 5 september 2011 16:35

Heyysan! Så här blev det till slut:

  Nu när det har regnat så mycket så är mitt hår lite lockigt som ni ser! SHITT va det regnade idag! Egentligen skulle vi ha typ "cykeldag" med klassen men den blev som tur va inställd, vem vill cykla i pissregn liksom?


Av vilmaslife - 5 september 2011 14:24

Hejsan!


Nu har jag nyss kommit hem från skolan, lyssnar på Alicia keys Fallin'. Så soft! Älskar den låten! En till jättenajsig låt med mer tempo är Maroon 5 Moves like Jagger.


Iaf, tänkte bara chilla o fixa naglarna!

    har filat dem o sånt ;) hehe, lite konstnärligt att ta kort i motljus oxå     Här är mina "fransk manikyr"-lack. De som har färg är väldigt genomskinliga o man kan ha överst. Nagelpennan är köpt på Grand Parfymeri för typ 99 tror jag.   Mina nagelklistermärken. De två till höger köpte jag i somras på Orust av en tjej typ. De är japanska typ för på baksidan står det med sånna tecken :/ Den till Vänster fick jag av mamma i födelsedagspresent   De här Nageldiamanterna fick jag av Alice.   Hehe, tänkte bara visa att vi har snäckskal i fönstret, ganska fint tycker jag!

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards