Alla inlägg den 30 december 2010

Av vilmaslife - 30 december 2010 21:20

Tja!!


Idag har jag och mamma spontanshopppat på mio! Ikea ligger så långt bort och e mkt större så orka inte åka dit. Men vi köpte MASSA galger och en skitsnyy och praktisk kläd-grejsmojs. = en praktisk sak man hänger kläder på. Jag älskar den! Jag har gjort om mitt rum på andra sätt också. Och så har jag ätit tårta hela dagen!! Mamma fyllde som sagt år igår och hon äter inte sånt, mums!! Jag har också r

ritat top-model. Och jag har kommit på att mio är jättemysigt! Det är liksom inte en ända laburint. jag har pysslat lite småsaker också. Och som ni kanske har märkt så skriver bara jag här. Min och elins är vilmaelin.blogg.se jag skypar emd henne just nu, hon var typ sjuk igår. Hon har kommit hem nu från boval så jag tror vi gör något imorn. Annars har det inte hänt så mkt, jo föressten det har vart en vattenläcka nånstans här omkring så vi hade inte en ända droppe vatten i  kranen, men som tur var funkade toaletterna.


Tjingeling!


//Vilma!) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards