Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av vilmaslife - 13 augusti 2011 14:28

hej!

Här komer lite bilder! :)

  Den här är egentligen tagen på Orust från våran tomt men den fick komma med här iaf haha :)   Jag som försöker få en bra bild på sälarna.   Jag. Btw, armbandet jag har på mig köpte jag där. Köpte även en jättefin träskulptur av två delfiner.   Från hotellet va det jättefint med utsikt. På andra sidan ser man Norrköping :) Kikarn jag tittar i va jättebra. Såg alla detaljer på andra sidan!   Jag. Det är staket bakom stagetet haha men det är för att det är lätt att kliva över trästaketet och det är ett stup rätt ner :)   Dem har byggt en jättestor linbana, nytt för i år. Vissa ställen är man 100 meter över havet och andra ställen åker man 2 meter ovanför livs levande lejon! Liften va jättetyst. Brukar inte stora saker låta mycket? Den är nästan 3 km lång och jättehärlig :)   En tiger som gäspar.   Såg även Delinshowen. Det va superhäftigt! Första gången kom vi typ två minuter innan den började och fick en plats längst ut, längst upp men andra gången stog vi typ först i kön och satt i mitten på tredje raden. Vi satte oss inte längst fram för att då blir man dyngsur.   Laddar upp fler bilder någon annan gång. Fick jättehäftiga bilder!

    Jag är väldigt intresserad av djur och tyckte att det va jättekul! Det va jättetrevligt och mysigt. Den här bilden tycker jag är jättevacker.

  Jag tycker faktiskt att det är jättehäftigt med djur o havsliv. Allting är så färgglatt och fint :)  

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards