Alla inlägg den 3 april 2011

Av vilmaslife - 3 april 2011 17:14

hej! Igår åkte jag och mamma till orust till vårat sommarställe.  Det var superlängesedan jag var där! Det är ganska lång bilresa och på både ditvägen och hemvägen lyssnade jag på Harry Potter och Dödsrelikerna- ljudboken. Den är så bra! Här är lite bilder från torpet iaf:

  Här är en bild på fönstret som sitter i vardagsrummet;)     Vårtecken i högsta grad!!     Mitt rum.   jag har också ett litet tips. Plocka några fina snäckor, göp lite gips. Häll i det i snäckorna, låt det stelna och limma sedan på magneter. Såhär fina blev dom som jag gjorde. Supersomrigt!

Det kanske låter lite konstigt men såfort jag känner lukten av myggmedel så tänker jag på lägret i tvåan och trean! Haha för där hade alla jättemkt myggmedel på sig och när jag känner lukten av det får jag jättemkt bilder i huvudet!


//Vilma!:) <3

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards