Alla inlägg den 28 april 2011

Av vilmaslife - 28 april 2011 19:11

hej! har inte bloggat på ett tag, men det har ju varit påsk och så. iaf, jag har köpt Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 på dvd och har även beställt första säsongen av The Legend of the seeker på dvd. Igårkväll köpte jag detta:

  Båda plaggen är nya och kommer från Kappahl. Jag köpte även en tröja/blus men jag ska åka och byta den till ett annat mönster. Dem fans i massa olika färger och så och jag har ändrat mig...

hade dans idag också! Vi blev klara med den första dansen och började lite på den nya. Vi ska ha två uppvisningar i år och en av dom på Liseberg och då ska jag och elin såklart gå på liseberg efteråt. vet inte riktigt om jag vill åka Atmos fear, asså det känns som om mitt hjärta skulle stanna om jag åkte den haha! Fast jag tror nog att jag åker den ändå! 

Längtar tills i sommar för att....

...justin bieber släpper ny skiva.

...harry potter 7 del 2 har biopremiär.

...JAG fyller år!!

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards