Alla inlägg den 19 april 2011

Av vilmaslife - 19 april 2011 12:19

Jag tog en bild på korgen iaf, hae inget att göra;)  inget märkvärdigt men såhär ser den ut iaf. Här har jag mina badrumsprylar i:)

Av vilmaslife - 19 april 2011 10:24

Hej!

Igår kväll var jag och mamma på stan och jag köpte detta:

  Adidasshorts från Intersport och Linnet från Lindex.   Fortsättningen.   Blusen är också från lindex. Det är inte riktigt min stil men den var SUPERSVAL! jag kommer nog ha den väldigt mkt i sommar. Jag köpte en korg till mitt badrum och en papperskorg till badrummet också men tog inga bilder på dem:)

    Var bara tvungen att ladda upp en på JB också. Jag vill tipsa om lite jb-saker också:

cdon.com har väldigt mkt jb-tillbehör, t-shirts, posters och annat. http://justinbieber.shop.bravadousa.com/ har alla jb-prylar. och http://justinbiebermyworld.bloggplatsen.se/ en blogg om honom:)

  BBP alla!

ha en bra dag!

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards