Alla inlägg den 2 juni 2011

Av vilmaslife - 2 juni 2011 18:48

Hej!

igår var jag och Alice på Frölunda torg. jag stötte på Maja (en i dansen) och jag helsar nu för jag vet att du kommer läsa detta! Hej! haha, men iaf så fick jag köpt en tröja från New Yorker och ett par badshorts från Stadium.  

  Tröjan.


Fast sen tyckte jag att badshortsen va lite för stora och ville byta till en storlek mindre så åkte jag och Mamma till Sisjön där vi bytte dom fast till en annan modell.


sen åkte vi till 421 och kollade och där hittade jag en JÄTTESNYGG bikini från H&M som är en lila bondoue (stavning?!) och man kan snurra in störena så att den blir helt axelbandslös. Köpte också en svart bikini med prickar men dem var för små så vi ska åka och byta dom Hehe jag vet, ja e sjukt jobbig....

fast jag måste ändå tid igen för jag har inte köpt någon present till line än.

Jag stötte även på Emma där! haha, inte så bra kanske för hon va där för att köpa present till mig (ja fyller år snart) och jag skulle köpa till henne haha, men jag hade redan köpt lite saker till henne och det får räcka. Ni får en bild på bikinin någon annan gång för jag pallar inte ta fram kameran hehe...


Idag åkte jag och pappa till Ikea för att köpa ny garderob till mig och gissa vad? Då träffar vi Emma igen! haha, vilket sammanträffande! iaf, det blev en jättefin garderob med spegeldörr. pappa håller på att sätta upp den just nu.  Längtar tills den är färdigmonterad!


Imorn hade vi tänkt att byta den bikinin som va för liten och även köpa present till Line. Sen på kvällen har Emma kalas som ska bli jättekul! GRATTIS i förskott Emma!    


      Är dem inte söta? Nu är dem med Justins familj.  

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards