Alla inlägg den 3 juni 2011

Av vilmaslife - 3 juni 2011 11:55

titta vilken häftig blomma! Min pappa samlar typ på kaktusar och den här blomman blommar bara en dag om året. Visst ser det konstigt ut med en så stor blomma på den kaktusen? den luktar supergott också!  

      Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska låta mitt hår torka och sen ska jag våga det. haha, jag vet inte hur man säger men jag ska iaf använda en vågtång.

     såhär ser det ut när man har "vågat" håret. på den här bilden syns det inte så tydligt men jag tycker iaf att det blir snyggt!  

Av vilmaslife - 3 juni 2011 10:18

Hej!

Vi är nästan färdiga med garderoben, pappa jobbar idag så den blir klar när han kommer hem. (jag och mamma är inte lika bra på sånt där).   

  Bikinin.   JB-tavlan jag gjorde i slöjden. visst blev den fin?      Såhär vackert är det i mitt rum just nu. haha...     Korgen är från min gamla garderob.   Såhär ser den ut än så länge, typ en vanlig garderob men dörren har inte kommit på än. Det ska bli en spegeldörr! Vi ska även sätta in 3 st vita trälådor och 2 vita hyllplan. Lådorna är färdigmonterade men vi har inte hunnit sätta in dem än.

Nu hade jag tänkt måla om naglarna, ta en dusch och chilla tills klockan 4 då ska jag göra i ordnng mig för Emmas kalas. Ha det gött!  

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards