Alla inlägg den 17 juni 2011

Av vilmaslife - 17 juni 2011 12:51

Hej! För ett tag sedan så  va jag, elin och alice o fotade lite. Fick några riktigt häftiga bilder. Sen va vi lite med vera o lova och typ stog på händerna och sen i brygga och sen ställa sig upp igen. Jag visste inte att jag fortfarande kunde det! det va så sjukt länge sedan jag gjorde det sist.  

      Jag på en gunga nära där jag bor   Elin i ett äppelträd, haha.     Vad jag hade på mig på skolavslutningen.

Igår va det skolavslutning. Sen va jag med massa människor och sen sov vi över på asperö. Egentligen så skulel vi sova i tält men det började spöregna och vi hade inget skydd så vi gick hem till line kl typ 2 på natten.  


Idag hade jag tänkt sova lite men ja pallar inte, gör det inatt istället. HAHAHA nej men asså jag sov ingenting alls på asperö typ. Sitter här och skypar med Egil och nu får han damp på mig om jag inte slutar skriva så hejdå!  

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards