Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Mitt älskade rum!

Av vilmaslife - 20 juni 2011 10:32

      Hej!


I helgen var jag på Orust och typ sov    det regnade så det fanns liksom inte så mkt att göra. Dessutom var jag pisstrött för ja tältade på Asperö igen, och det regnade då med så vi kunde inte sova ute så vi gick in och sov i lines syrras säng. Det var jag, elin, line och massa mer människor haha. iaf, jag fyller ju år på onsdag och shit va kul det ska bli! LÄNGTAR!!! Jag fick en liten förskottspresent i förrgår och kan ni gissa vad det är?   

  Vad kan detta vara?   hm...   En rougeborste såklart! Tycker att den är väldigt snygg och gillar att det är lock på.

Iaf, igår när jag kom hem så städade jag mitt rum i 3 timmar i streck! Fatta va stökigt det va innan! Nu när jag kommer in på mitt rum så känns det underbart och som ett helt nytt rum! Jag har faktiskt ändrat på lite småsaker men inte så mycket! iaf, nu trivs jag verkligen där! Har suttit på mitt rum hela dagen och målat naglarna, pärlat, ritat och lite sånt.  

  Såhär ser "sovhörnan" ut. Mysigt va? Den ända förendringen är att jag har satt blommorna på glastavlan och bäddat sängen. Den svarta saken är min ipad som lyckades komma med i bild haha :D     En annan vinkel.

 

  Jag har även gjort om lite i sminket. Trälådan gjorde jag själv i syslöjden och den passar ju perfekt där! nagellack i det stora facket och cerat/läppbalsam/lypsyl i det lilla. Har även knött in lite random saker i nessesären.

  Min garderob är ju färdig och emellan den och bokhyllan passade den här lådan perfekt! I den understa med lila lock har jag pärmar med papper och teckningar i, i plastlådan har jag svarta strumpor (vita/färgade strumpor har jag i garderoben) och ställde även badrummskorgen i rummet i stället.

  Skrivbordshörnan. Väldigt mysigt att sitta och rita där.

  hehe, helt random en bild på ett julkort som jag gjorde i julas. Ja var bara tvungen att ta en bild på det också för jag tyckte att det blev så himla fint!   

  Fina saker jag har fått av Elin! Tack så jättemycket Elin!   Denna teckningen liknar verkligen oss! Jag är lite längre än henne, det är jag på bilden också, jag har alltid ett hårspänne på vänstra sidan, det har jag där med. Jättefin Elin, verkligen! Du e bäst på att måla :)

  OCh så tänkte jag passa på att visa vad jag har på mig idag: Slappiskläder! HAHAHAHA jag vet, jag är efter men den röda, glittriga saken bakom mitt huvud. det är en tomteluva! HAHAHAHA, jag går faktiskt runt i den ibland. Armandet jag har på mig gjorde jag i morse också. Just nu håller jag på att måla naglarna med ett vanligt nagellack som jag fick av Alice och ett grafitti som jag fick av Lumba och Nisse!   

Nu ska jag käka senn ska jag gå upp på mitt rum och hitta på nåt mysigt haha!    

 
 
Marigona!

Marigona!

20 juni 2011 15:44

ååå jätte gullig blogg! :D

http://www.biiieberfever.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

20 juni 2011 20:20

Tack <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilmaslife - 25 december 2011 14:27

Ville bara säga att jag ahr ju bytt blogg, så om vi vill, kika gärna in!   http://vilmaslife.devote.se/   ...

Av vilmaslife - 23 december 2011 17:09


för devote dampar. Men det väcker fakstiskt lite minnen att blogga här, det va exakt ett år sedan jag startade den här bloggen! Jullovet 2010. Iaf, pappa kom hem med massa godis, dagen före julafton! Mums!     ...

Av vilmaslife - 6 oktober 2011 19:11


Hey:)   jag har gjort massa läxor nu på kvällen, ska snart hoppa in i duschen och just nu så skypar jag med Maja! :) hehe...känns skitkonstigt att skriva samma sak som på den andra... aja     ...

YOO

Av vilmaslife - 6 oktober 2011 17:19

Heyy!   Jag tänke bara säga att  jag har typ bytt blogg. min nya heter www.vilmaslife.devote.se bara så ni vet :) men jag bloggar nog här också ibland ...

Av vilmaslife - 2 oktober 2011 15:27

Hey!!   Har varit dålig på o blogga senaste tiden men jag har bara sovit hela helgen typ :) haha. laddat ner massa appar till Ipaden, men annars inget. Har också börjat gilla Justin Biebers musik! hehe, asså jag har ju älskat HONOM jättelänge men...

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards