Alla inlägg den 2 maj 2011

Av vilmaslife - 2 maj 2011 18:59

Hej!

I lördags var jag på Orust igen (sommarställe) och jag va på Torp och jag hittade äntligen en klänning till skolavslutningen! Jag har letat och letat...jag va i varje klädaffär på hela torp typ (nästan) köpte en kofta också. jag har faktiskt en exakt likadan fast en storlek mindre, som är för liten. Jag ska ha en likadan kofta fast en vit på skolavslutn   Fin va?   jaaa!! legend of the seeker kom idag!   Jag köpte även harry Potter 4. har inte läst den än. Jag har läst 1:an, 6:an, 7.an och lite av tvåan haha. Jag läser ju Twilight-böckerna nu, men helt ärligt så tkr jag faktiskt inte att dem är superbra.

Nu ska jag gå och nörda legend of the Seeker, hejdå!


ps. den är över 15 timmar lång så jag har och göra ett tag alltså....

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards