Alla inlägg den 21 maj 2011

Av vilmaslife - 21 maj 2011 07:37

Hej!


Det va dansuppvisning igår och det var såklart jättekul. fast inte lika kul som vanligt. Vi fick inte byta om i lilla salen för där hade dem modevisning. och vi samlades en halvtimma innan vi brukar, men annars var det kul! jag jorde bara en tabbe men det va ingen som märkte...


Idag ska Elin sova över hos mig! vi hade tänkt göra lite fruktsallad istället för lördagsgodis. Hon är hos sin mamma nu (i haga) och eftersom att vi ska till liseberg imorn så blir det krångligt och bla bla bla.

 

Liseberg. SKA BLI SÅ JÄKLA KUL!  det va ett år sedan jag var där sist! och dem som ska dansa (och en förälder) får gå in innan det öppnar. alltså får lumba, nisse o vilgot också det. för dem är liksom med oss.


JUSTIN BIEBER! ja älskar honom. fast ja tycker mer om när han va liten. Han va mkt gulligare och jag gillar faktiskt inte hans nya röst... :( fast jag älskar honom ändå!        

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards