Alla inlägg den 11 maj 2011

Av vilmaslife - 11 maj 2011 16:27

Hej! Asså herregud va varmt det har blivit ute!? för varmt enligt mig, på skoltid ska det vara ganska svalt och på sommrarna stekhett! hehe, iaf.

För er som har tråkigt så har jag ett tips! antingen så kan man ju ringa nån eller gå ut eller nåt. men om man inte vill det så gå in på youtube, sök på Justin Bieber thoughts. Det är bilder på när han gör olika miner och så har folk skrivit pratbubblor till. haha vissa är riktigt roliga och vissa är lite elaka o driver med honom men dem flesta är bara roliga. aja iaf, igår va ja en sväng runt H&M och jag köpte detta:

  haha jag sträcker ut armarna bara för att man ska se att den är väldigt sval och genomskinlig och bra till varma dagar haha:)   Och klänningen. Jag köper saker ganska ofta nu men det är bara för att nästan hela min garderob består av långärmade, tajta, varma tröjor och ja svettas ihjäl i sånna. jag tror att dem flesta har märkt det men jag bara måste säga det igen: JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER HAN E SÅ JÄVLA UNDERBAR! (ursäkta mitt språk men ja tkr värkligen det!

iaf, ha det gött!

     

Va bara tvungen att lägga till lite bilder på ängeln också. haha!

Presentation


Hej Hej!

//Vilma

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Justin Bieber?
 ÄLLSSKKKAARRR!!! ja är en belieber!
 Han är väldigt bra, jag är ett fan.
 han är helt OK.
 han är ganska dålig.
 jag är en patetisk hater som inte vet ett skvatt men som försöker trycka ner hans liv.
 jag gillar honom inte alls.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards